رياحي: گل ازبكستان صحيح بود اما داور خوشبختانه نديد!
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 يك كارشناس داوري معتقد است كه داور به اشتباه گل ازبكستان را به ايران اعلام نكرده است. 

محمد رياحي گفت: توپي كه در نيمه دوم توسط مهاجم ازبكستان به سمت دروازه ايران شليك شد و سيدجلال حسيني آن را از دروازه بيرون كشيد به گل تبديل شده بود اما داور به اشتباه اين صحنه را گل تشخيص نداد كه البته تصميمش خوشبختانه به سود ما بود. 

وي همچنين گفت:‌در اين صحنه يكي از بازيكنان ايران ديد كمك داور را كور كرده بود و چندين بازيكن نيز در برابر داور قرار گرفته بودند و به همين دليل هيچ كدام از آن‌ها نتوانسته صحنه را به درستي ببينند. 

رياحي همچنين با بيان اين‌كه گل تيم ازبكستان درنيمه نخست به درستي توسط داور آفسايد تشخيص داده شد اظهاركرد:‌ در نيمه اول مدافع ايران يك پاس رو به عقب به دروازه‌بان داد كه كمك داور به اشتباه پرچمش را به نشانه آفسايد بالا برد و نيشي‌مورا با تيزهوشي متوجه مسئله شد و آفسايد نگرفت. 

اين كارشناس داوري در ادامه اظهار كرد:‌در دقيقه 34 داور مي‌توانست خطاي مهاجم ازبكستان را در داخل محوطه جريمه ايران اعلام كند اما به اشتباه اين كار را نكرد در مجموع امروز از روزهايي بود كه كار داور به ضرر ما تمام نشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان